Triangle | Padangų katalogas | Komerciniai automobiliai | Winter A/T TR737
Winter A/T TR737
„TR737“ – ekonominės klasės žieminė padanga be dyglių mikroautobusams ir lengviesiems komerciniams automobiliams su didesne apkrova. Puiki stabdymo charakteristika ant ledo ir sniego, taip pat stabilumas kelyje. Dėl tolygaus dėvėjimosi būdingas ilgas eksploatavimo laikas.
- Sutvirtintas kordas
- Keturios protektoriaus blokų eilės
- Specialus gumos mišinys su natūraliu kaučiuku
- Optimizuota lamelių sistema
- Dideli skirtingų konfigūracijų protektoriaus blokai
Kaina *
€49.00 - €69.10
Plotis: 185 - 215
Aukštis: 70 - 80
Skersmuo: 14 - 16
Pasiekimai sausame kelyje: 5
Pasiekimai šlapiame kelyje: 5
Važiavimo komfortas: 5
Rida: 4
Degalų taupymas: 4
Našumas ant sniego: 7
Našumas ant ledo: 6
Našumas įprastomis sąlygomis: 8
Šie vertinimai skirti pirkėjų pasirinkimui palengvinti ir neatskleidžia faktinių padangos efektyvumo testų rezultatų.
*Rekomenduojama mažmeninė kaina
Padidinta apkrova
Dėl padangos konstrukcijos ir sustiprinto kordo, padangos karkasas yra stipresnis, leidžiantis išlaikyti didesnę apkrovą.
Didesnis stabilumas kelyje
Keturios plačios protektoriaus blokų eilės efektyviai šalina šlapią sniegą ir vandenį iš kontaktinio paviršiaus, tuo padidindami padangos stabilumą.
Puikus sukibimas su sniegu ir ledu
Dėl specialaus šiai padangai pagaminto mišinio ir jame esančio natūralaus kaučiuko suteikiamas geresnis sukibimas su apledėjusia ar snieguota kelio danga. Todėl padanga lėčiau dėvisi.
Efektyvus stabdymas ir stabilumas kelyje
Optimizuota plokštelių sistema pagerina stabdymą ir suteikia stabilumo, o didieji protektoriaus blokai – puikią trauką snieguota danga.
Protektoriaus dizaino skirtumai
Priklausomai nuo dydžio, padanga Triangle TR737 iryra prieinama dvejose šiek tiek besiskiriančiose versijose: platesnė papildomai turi centrinę ribą, kurios siauresnės neturi – keturios protektoriaus blokų eilės paprasčiausiai išdėstytos viena šalia kitos.
Ilgesnis eksploatavimo laikas
Protektoriaus blokai – dideli, aukšti, skirtingų formų ir nukreipti skirtingomis kryptimis. Tai ne tik padidina apkrovą ir trauką važiuojant snieguota ar šlapio sniego danga, bet ir sumažina dėvėjimąsi, todėl padanga gali tarnauti ilgiau.